Sorry för bad update sweeties!

Ja som sagt förlåt. Men asså jag har haft fullt upp. Har varit på massa bloggmöten , som ni kommer få  veta mer om senare,kommer bla, synas mer i tv o så där för min kända blogg;) O så ska jag få en helt ny domän. Helt fucking great! har varit och shoppat hela veckan med, Shoppade upp hela blogg lönen som vanligt. Slog nog nytt tidsrekord. 3 dagar tog det! :o Aja ska be pappa föra in lite mer pengar på mitt konto senare idag, Måste ju köpa den nya prada väskan ju!:)



Ehm SO NOT LINN STYLE AT ALL!

Haha, ne bullschiiieet asså. jag har faktist glömt bort min blogg. Sorgligt men fett sant. Har liksom levt livet lite så att säga. Har lirat lite boll, lekt lite med vänner och varit med min gosis. Så som sagt levt livet. Ska liksom bli lite bättre på att uppdatera. OCh det kommer ju min 20-tal läsare älska liksom, right ? Haha .

Ska iaf kolla på " Allt för min syster " snart. Ska bara kolla runt lite på nätet o så. Sen blir det movie night, eller ah movie night och movie night. Det brukar ju snarare bli att jag somna efter halva första filmen. Men det är ju bara bra för imorgon äre match. Och då Måste jag ju somna relativt tidigt. Vet inte om ja får spela så mkt , men kul att vara få "deltaga" så att säga:) Wooow! Det här kändes skööönt.

Att bara skriva masssa skit . Tömdes på en hel del nu ska jag säga. Kändes ungefär likadant som om man har gått runt en hel dag med att vara bajsenödig och sen kommer man äntligen hem och så springer man in på toan och allt släppper. (So linn Style) haha bra liknelse men fan vad äckli jag är;) som sagt so linn style. Men nu ska jag inte tömma mig alldelles för mkt. Det är ju en dag imorgon med. Och då vankes det match mot norrköping och senare kommer älsklingen hit :)

Serri - linn.

Aja mer info imorgon: HA¨t

Kommentarer
Postat av: Mackipacki:)

Hoppas du får spela imon :)

Vad vi ska mysa imonkväll älskling:)<3<3

2010-05-07 @ 23:21:10
Postat av: lääänn

Ja med :) Åhhh som faen ju! :)<3<3

2010-05-07 @ 23:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0