Zzzzzzzzz

Godmorgon eller vad ska man säga.. Kom hem sent igår och somnade väll inte försen 1tiden. Sen var det dags att gå upp vid 6 och börja 7dagen efter. Slutade som tur var kl.13.00 :) Hem och kolla på luftslottet som sprängdes. LIVETS FILM. Synd bara att jag somnade mitt i filmen..Men skööönt var det ! Vaknade till då och då men gick väll upp från sängen runt halv 7. Som tur är känner jag mig fortfarande as trött. Så hopppas att jag kan somna ikväll. SOVMORGON IMORGON OXÅ! NICEEEEEEEE:D


Dock lite sorgligt att det vara är 2 dagar kvar av praktiken :/
Ne nu ska jag chilla och vid halv 9 blir det SVERIGE - WALES (tror jag) nicenice! :)




Längtar till sommaren !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0