uppe med tuppen!

tänkte bara säga att linn lever, eftersom hon vart lite seg på att uppdatera ska ja hjälpa henne lite tänkte jag. SWEET! om ja kollar ner på golvet ser jag en sovande linn & i min dubbelsäng ser ja 3 tjejer som sover me öppen mun. haha, linn har pratat i sömnen löd såhär "du är min bästis idag,imorgon,dagen efter det och du bor i gränna" haha klockren den tjejen! hon lyckas med det mesta. har lyckats slarva bort min nyckel med :( så typist mig oxå. & nån har rivit ner min fina stora londontavla. hoppas den går att laga, annars blir ja ledsen. dagen blir till att först käka på donken, pommes & milkshake <3 sen ska ja hem till ön & linn ska till markus i gränna. visst e dom söta dom två?! liksom vart tsm snart i två helt otroligt enligt mig, mina förebilder inom förhållande :) tänkte iaf hoppa in i duschen & sen städa lägenheten. & sätta mig o dricka en kopp jordgubbs te. fan va vuxen ja låter, haha.
BTW. lyssna på jason derulo's nya album på spotify! :) kung e han.
aja en stor puss på er.


massa love till er / josefine.                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0