SJUKIS

Hej hå! Ligger i min säng nu..Vaknade uppi grännna , men åkte sen 7bussen hem till hva.
Så nu ligger jag här. SJuk och äcklig.. Hostar som fan , och ont gör det med?! Fuck ..
Ont i halsen har jag oxå.

Ja, det finns inte så mkt som är bra nu. Eller aa, Netttan får nog dagens ros iaf!
Hon kom hit för ungefär 1 h sen. Men Chips, popcorn, cola, choklad. Vilken ängel va?:)

Kollar iaf på harrry P nu..:D den senaste filmen och den är go assså:) Får se hur det blir med skolan imorgon, känns inte så lovande nu iaf.. Men aja får se som sagt.

Sen får mackan dagens pusss för han är så sötis :)


aja vilket lyckat inlägg aja iaf. Nu ska jag kolla vidare på harrry PPPPPPPPPPPPP

Puss hej







Sjukis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0