Linn O Josse Hissar&Dissar

Vi tänkte köra denna lilla fjortizgrejen hiss&diss , you like? yes you do! ;)

Linn hissar: Justin Bieber! Han har chramat hela världen med sin sammetslena röst och surfers frillan ! Han kommer bli STOR!

Josse hissar: Ben&Jerry glass. finns absolut ingen godare glass. finns i typ 843265 sorter, den godaste är strawberry cheesecake. jordgubbsglass med cheesecake bitar i. + att glassen är ekologisk, bra för natur&djur. kan det bli bättre? så hiss till Ben&Jerry's

Ps tänk på ozon skiktet och alla söta apor

Josse dissar : fiskbullar, finns de något vidrigare?! alltså vidrig fisk som man sen pressar till en massa, man mixar alla inälvor+ben. kan man säga mer än USCH? mår ju bara illa av att tänka på de.

Linn dissar: Jo, jag fortsätter lite på samma ämne som min kära kollega här. På tal om fiskbullar finns det ngt mkt vidrigt här i världen. Sandra. Hon äter detta vidriga.. frågan vi då ställer oss, hur står hennes tvilling ut med det här. Jo det finns bara en som kan svara på den frågan och det är jag. Förrutom det här med fiskbullar så är hon egoistisk, hon tar allt i kylskåpet och vad får jag kvar? En gammal sketen disk typ. Ja, det finns mkt ont i den kvinnan, då ställer vi oss frågan, finns det ngt gott i den kvinnan, Svarat är då utan tvekan, Nej. SÅÅÅÅÅÅ FEEET DISSSS TILL SANDRA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0