Tyck synd om mig!

Jag har ont i hela jävla kroppen! Träningsverk så in i helvete.. Fy fan .. tyck synd om mig? snälla det skulle nog hjälpa.. eller lite iaf.. Ligger här och lyssnar på "tycka synd om mig själv musik" det funkar inte. Men iaf haha.

Assså massage är verkligen det skönaste som finns. Jämt när jag kommer hem på helgerna är det jämt så här " mamma kan du massera mig?" eller jag brukar väll inte egentligen ställa det som enfråga utan mer.. "Massera mig!! " men nu när mamma skulle massera var det.. "mamma kan du inte gå in till köket och göra det du skulle göra" haha gjorde så jävla ont. Känner mig helt handikappad. in för att jag egentligen vet vad det innebär men jag tror att jag har upplevt ungefär samma känsla nu. Gör ont i fingrarna t.o.m när jag skriver .. blää på det.
Men imorgon är det ny dag ! Söndag.. gillar verkligen inte söndagar.. för det betyder att dagen efter äre skola..fyfan . Ska hoppa av helvetet. Ehm ne verkligen inte men önskar det var jag som tog studenten iår.. men det dröjer ju två år .. vafan.. aja that´s life..

kaur påstår sig själv vara en schysst snubbe, dock tror jag att det är en myt..

Nu ska jag strax sova.

Sov förjävla gött sötnosar

Ps. ät inte gul snö!ds


!


Ska jag färja håret mörkare igen, eller vad tkr ni?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0