tja allla! eller alla o alla..

haha, tjatja iaf:) jag liggger här i min säng och lyssnar på min grymma spotifylista . Just nu äre Ulrik - en vanlig dag som rullar i högtalarna! grym liten kille det dära!

Läste precis Katrin zytomeriskas blogg, fy fan vad go den människan är, genom ärlig och nästan lite brutal i sina utlåtande men vafan. De tär inderhållande på hög nivå. Önska jag vore som henne fan(a) haha ne men nästan iaf... 
 

Imorgon är det tisdag och träningen drar igång, lite blandande känslor där faktist.. både kul och inte. Men men, innan det kommer iaf mackan hit. det ser jag fram emot!








  jag




Den här bilden tänkte ja ha längst uppe på min blogg vad tycks?









Och denna längst ner?





Aja ha en jätte bra fortsatt kväll.
Puss&Kram från Lääänn






Kommentarer
Postat av: Mackipacki:)

Imorgon kommer jag! :) Fina bilder gumman! :)<3

2010-01-04 @ 23:14:01
Postat av: twinsistaaaahh

feettttttfjant !du får ju för fan lägga ner lite arbete :@

2010-01-05 @ 01:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0