Slappptask!

Idag känner jag mig som en redii slapptask. Jag är aaaaaaas trött. Men gick ju puu relativt tidigt så.. Blir väll till att sova länge spom fan imorgon.. ah eller inte , kommer inte kunna sova tills på måndag dåå men aja thats life..

Ska iaf åka in till hva imorgon igen.. Känns som det alltid är söndag och jag skriver jaha.. nu ska jag in till hva igen.. -.- vill inte! Vill ha lov. Vill ha gått ut skolan, vill sova, vill hinna med saker jag aldrig hinner med annars.. aja..


Har iaf kollat klart på robinson nu och försöker på hassebrasse att svara på chatten men han dissar mig:( ja, får komma på ngt riktigt bra fråga som han inte kan bara missa!

Ne nu ska jag chillla! Byeee! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0