Onsdag (lillelördag)

Tjena allihopa(a) idag var det en jävligt jobbi dag i skolan. Orkade ingenting, var nära att somna på nf lektionen.. aja.. Nicenice. Nu är josse här iaf och snart kommer nettan hit när hon har slutat så ska vi ha det lite trevligt:) Med godis m.m... Josse ligger här brevid mig och mumlar "skriv ngt om mig och skriv ngt om mig blabla" haha gumman rå..:P


Nu kommer lite söta bilder iaf:)










Jag ser lite konstig ut, dock nydushad men finaste liverppol handukisen:)




Kommentarer
Postat av: Anonym

dagens outfit idag?

2010-01-27 @ 18:53:04
Postat av: twin

sandra karlsson, du skulle ju lägga upp om mig

2010-01-27 @ 18:57:48
Postat av: lääänn

Dagens outfit kommer snarast

2010-01-27 @ 19:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0