Ny dushaad och Fresh!

Nu är jag nydushad och fresch me like! :) Sitter och glor på handbolls EM, sverigen leder just nu med 8-5 mot slovakien! Får hoppas på vinst där då, eller whatever ..

Kul träningen idag i snövädret(a) Halt och knasigt var det, men det var underhållande att se folket bälla !

Ska snart laga lite mat åt mig och syster. Får se vad det blir för smarrigt. Och Ska väll försöka sova tidigt. Även om jag känner mig jävligt pigg! Och glad. Vilket är konstigt , för jag var jävligt bitter innan. antar att ryssen kommer snart :) aja, han är inte välkommen men han kommer väll ändå:) haha

Nu ska jag fixa foood! Byeeeeee


Kommentarer
Postat av: Angelina

Sexyy Biatch ;) number 2

2010-01-26 @ 11:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0