Mozilla firefox!

Nu är jag hemma hos Markus och han har fixat Firefox på min data, och det är as gött. Känns som det går mkt snabbare och desutom mkt snyggare! Har ett svart/turkost tema! As nice!:) Nu sitter jag framför tvn och kollar på top model! Tro inte att jag är osocial nu och sitter här med både datan och vid tvn, men han ska nämligen måla om hans badrum så han satte mig här. Haha där jag inte stör..

Senare ska vi "lana" haha och vid 20.00 är det premiär för Let's Dance! Snacka om att jag har längtat. Stackars markus att han får sitta där och glo med mig men aja, jag tror att han tycker att det är bra innerst inne:)


Nu ska jag chilla vidare, cya
!

Vad tycks ? (a)


Kommentarer
Postat av: Algot

Hur kunde du klara sig utan firefox? :s exploder är ju hur seg som helst. :)

2010-01-09 @ 14:50:47
Postat av: lääänn

ja du bra fråga heheh:)

2010-01-09 @ 17:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0