Lördags mys

Slappar dagen idag då. Vaknade vid 1 , josse sov här och hon var nog lite trött på min tåfis så hon hade typ legat vaken i 1 h. Stackarn.. aja jag var iaf helt slut efter att ha varit vaken till ungefär, det var v'äll ganska tidigt för hade tänkt sitta uppe till minst fem, men sen loggade markus ut, och då blev det såklart inte lika roligt att vara uppe. Så jag slöade till lite och somnade . Aja, det känns som att snart äre dags att vända tbx på dygnet.. annars orkar jag aldrig med skolan när den börjar.. Och det är ju på torsdag, helt otrolig vad tiden går snabbt när man har roligt!:)

aja.. var ute lite förut, men det var knappt lönnt för jag frös typ ihjäl:( minus 8 typ. Men aja bättre att det är riktigt kallt nu när det är snö än att det slaskar sig. Haha gud vad vuxen jag lät där. Så nog snackat om vädret...


Jag har suttit vid datorn nu typ i 4 h och kollat på film.. She's all that, riktigt bra faktist!:)

Ikväll blir det robinson och chill typ. Aja nu ska jag kolla smalville, byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0