Lördag kväll:)

chille kväll på hög nivå med mamsen! Började med att jag kom hem från mackan runt fem tiden. Sen har jag legat i soffan hela kvällen fram tills nu:) det var sköönt. mamma servade mig lite. Men det förtjänade jag faktist. Haha ! Nu ligger jag här och myser med pete , gosisen allt :) Imorgon blir det nog troligtvis cup! Där vi förhoppningsvid möter hff! det ser jag fram emot! HAHA!



Sen vill jag oxå tacka markus för en super mysig dag igår. Idag var väll tyvärr inte lika mysigt. Och sorry för det !:(



Pete





Sötnosen!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

(y) låter bra de. :)

2010-01-09 @ 22:40:10
Postat av: Mackipacki:)

Jag är bara glad att du mår bättre! :) Det var kanon igår <3

2010-01-09 @ 22:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0