lagom pigg...

Fy fan vad sliten man kan va. Trodde inte man kunde uppleva en sån här känsla men jag har gjort det nu och det är inget jag gillar. Träningen började med 4.5km löpning med 75% backar. Sedan var det inomhus, styrka (stationsträning) okej jag det kanske inte låter så jävla katigt men om man heter linn karlsson så är det en jävla pesch! Ussh. Jag är iaf trött&lycklig. För jag sitter i gränna hamn och väntar på båten till älsklings öa:D
Lets dance väntar (a) och jag missade inte det ! pga av min gulliga far <3 Han hämtade oss efter våran träning:) snällis (a)

N'ä nu ska jag dricka upp min gainomax och läsa klick :D Chaioooo!

Ps, ha en super bra fredag! Och jag älskar min baby mest! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0