Läännn

lännn here, she's back in town andshe have a lot to whrite about...

ehum eller inte:D aja.. nu äre kväll iaf, får se hur länge jag sitter uppe ikvälll. Ska kanske kolla film, eller smallville senare får se vad detr blir, men skulle tippa på smallville...

Desutom finns det en sak som irreterar mig.. NETTTAN HAR SMITTAT MIG! jag sittter här och är helt galen i en kisss låt, CRAAZYYY CRAZYYY NIGHT! omg assså....




Sen finns det en till låt jag är helt såld på Jason derulo - whatsa say tieep eller nått sånt:) as grym,

Sen har jag fått 1 till läsare, algot... det är ju bra :) hahaha
Jag hälsar dig välkommen och hoppas attt du ska fortsättaq läsa den..
'
haha gud vad töntigt det lät:) haha aja, byeeeeeeeeeeee puss från lääään till mackiiiboii;*
´Me!Jag vet jag är coool^^




Kommentarer
Postat av: Mackipacki:)

Puss från mackipacki till Lääänn :)<3

2010-01-02 @ 23:43:22
Postat av: Kaur

Undra vem Algot är ??? :s

2010-01-03 @ 01:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0