Godnattt tiiep

assså nu ger jag upp. Den här kvällen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Planen var ju att jag skulle gå och lägga mig tidigt och sen gå upp tidigt imorgon så jag pallar med skolan på torsdag. Aja, paradise förstörde iaf .. satt och försökte kolla på det på viasat ondemond, helt världelöst. Men tror att det beror på att jag är på visingsö. Det blir nog bättre när jag kommer va i huskvarna..Ska ju dit imorgon, fasst först blir det träning iaf (a)

Aja tillbaka till paradise.. jag satt då iaf och försökte kolla på det, har försökt i en timma nu men har bara hunnit se 10 min!!  "buffrar" ju hela tin. Aja nu ska jag iaf försöka sova. vi hörs imon.



(Puss från länn och john, john blund)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0