godnatt snart..

Har varit en ganska händelserik dag. Har precis lagt mig i sängen efter en kväll med träning , paradise hotell och käk! Nu ligger jag och chatttar med mackan! det är mysigt, camar ioxå dessutom:)
Träningen var ganska jobbig faktist löpte ganska mkt där ett tag det var tufft. Men nu känns det jävligt sköönt. Får hoppas att planen på friadalen imorgon är bra för annars blir det väll bara löpning då me.. fy fan .SNÖ FÖRSVINN!

Imorgon börjar ja halv 9.. då är det halv tema dag som gäller.. Vet dock inte vad detta innebär men ska iaf vara med klassen och det är ju chilll^^


Nä nu orkar jag inte skriva mer om mitt patetiska liv( bästa) haha :)

Puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: Gabriella(L)

linn är sötast!(L)

2010-01-24 @ 08:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0