Fotbollscup i Mjölby!

Hej hallo! idag ska jag berättta om cupen i mjölby som var sjukt nice:)

Jag ska fatta mig kort annars antar jag att ni har slutat läsa detta inlägg redan efter denna rad och så vill jag ju inte att det ska vara..

Det började iaf med ett gruppspel, där vi tog oss vidare med 3utav3 segrar. mkt bra faktist.
Där efter ännu ett liten gruppspel, där vi vann 2utav2 matcher.
Sen gick det nerför dock, förlorade kvartsfinalen mot Vimmerby. Förlorade med 5-3. Vi ledde med 2-0 sen tappade vi, dock gjorde jag ett mål som blev bort dömt, men samtidigt kan inte jag rå för att dommaren antagligen inte hade råd med glasögon, den kunde väll ändå frugan bidra med kan man ju tycka? aja thats life. Åkte iaf ur då. Men det andra Mariedo laget är iaf i final och lycka till till dom:) Tror att dom vinner finalen såklart! :D hehe aja det var iaf min dag. Ngt som jag tycker var väldigt roligt var att det var flera hundra pers på läktaren. Första gången jag spelade för så mkt folk men kanske inte sista, vem vet?;)

Aja nu ska jag inte tråka ur er mera. Imorgon kommer bilder fråån cupen på alla små fjortisar

BYEBYE!

Kommentarer
Postat av: Lina Hassel

fjortis är du LINNNNNN ;)

2010-01-27 @ 19:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0