euhm..

jag funderar starkt på att gå in till mitt rum och kolla paradise iställe. Är trött på denna hawaii hockeyn, och desutom har jag missat masssa paradise avsnitt den senaste tiden. Men först ska jag dricka lite oboy :D


 Puss och kram snopp banan!






Hawaiigirl^^




Desutom ett stort + till Wikergård som dissar kvälltidningarna!
Lite vackra bilder på han för de...


KLAD wikegård


Arghh Wikegård




Trevlig wikegård



Party wikegård



Avslappnad wikegård



Modell Wikegård


Pappa wikegård



Ego wikegård


Så det var väll allt.
HejSVEJ!





Kommentarer
Postat av: TWINSISTAAAAAHH

giilllaaa som fannnn!!!!!!!!

2010-01-06 @ 00:15:23
Postat av: BIG SISTAAAAHH

HAHA DÄR FICK DU VERKLIGEN TILL DET LINN ;)

2010-01-06 @ 22:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0