Äntligen Fredag !

Tjaaa, Äntligen fredag ! Önskar att jag vore på väg hem till visngsö men så är det inte. Det är nämnligen träning ikväll. Löpning+Styrka. jobbigt, men skulle chansa på att det inte blir så mkt löpning, väldigt kallt och halt ute. Vill ju helst inte skada sig !

Idag i skolan var det iaf invigning av "nya Sanda" så töntigt.. En tjej sjöng typ. As fint var det opch sen vare några snubbar som snckade lite skit och sen vare typ smällare.. ehm mitt på ljusa dan yeah right! haha..

Ikväll blir det iaf hem till öa och det ser jag framemot! missar tyvärr lets dance, (världens bästa program) fan -.-
Aja vilken tur att det är repris på söndag iaf:) Aja nu ska jag chilla vidare.. PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0