2 dagar kvar av lovet:(

ÅHNEJ!  Bara två dagar kvar av lovet, och inte ens det, fifan assså. Aja min dag har iaf varit bra. Var med markus tills ungefär klockan halv 5.  Sen så var det träning. Det var förvånansvärt roligt. Spelade istort sättt hela träningen. Så det var nice, sen tillbringade jahg hela resan på toaletten på båten, det behöver jag kanske inte skriva så ingående om. ;) haha.. Nu sittter jag här i soffan iaf och är nyduchad och fräsch , riktigt sköönt med en varm dusch, när det är så kallt ute..Var ca 20 minus i jkpg och ca 10 minus här ute. Aja, har iaf hört att det ska vara kallt hela veckan ut. Och det får vi väll stå ut med:)

Ska iaf se sveriges brons match i JVM vid 22.00 får hoppas på medalj och jaga är säkert på att dom tar en :)

Nu sitter jag här med min turban på skallen, fett sött:) haha, aja hade så bra .

BYEBYE !







? haha

Kommentarer
Postat av: Josse

Söt du e snuttan :)

2010-01-05 @ 22:01:43
Postat av: Algot ^^,

Kollar ja ut genom fönstret så ser jag snöstorm typ. :) du skulle haft på dig turbanen i jkpg ^^, det är fett-kallt här ^^ har oxå haft en underbar dag som började med ett satmtal från takörkort. Men det kan vi prata vidare om sen. :)

2010-01-05 @ 22:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0