Weeeeeeeeei! LÖRDAG!

Tjaa! vaknade vid ca halv elva då sandra och sofie stimmade runt.. jävligt irri var det iaf. jaja, låg iaf kvar i sängen bra länge innan jag tog tag i mitt liv och fixade i ordning mig. stack hem till mormor sen där det käkades kroppkakor för fullt! Smaskens! Ser ut som äckel men smakar sjukt nice!:) Efter det blev det 25 års kalas hos kusinen lisa. Kul! :)
Träffas ju inte så ofta nuförtiden! Träffade även sara och johan mina andra kusiner!:)

Åkte därifrån runt sju. tog åtta båtN och nu sitter jag här i soffan brevid min lilla syster... ÄMÄLIE!:D har saknat henne såååå mkt den plutttan<3:) hihihihihihihihihihihihihihi


tänkte börja med en liten kul sak... LIKA SOM BÄR!Då menar jag inte alltid utseendet mässigt utan i detta fallet går jag kanske på både och...ja ni lär märka hur jag menar..
Här kommer dagens...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0