Torsdag !!!

Tjena ! Idag var det lika jobbigt att gå upp som det har varit resten av veckan.. ett helvete rent ut dagt... Detta gör mig till en bitterfitta. Aja..

Var iaf en lång dag i skolan idag som startade med träning och avslutades med film.. Frankeinstains monster.. den var riktigt bra så långt jag har sett iaf:)  Sen efter skolan stack jag och josse och sandra till taco bar och testade deras delikatess där. Sjukt gott vare. Aja Imorgon har jag iaf sovmorgon och på måndag har ju resursdag så det blir lång helg. Sjukt sköönt. Har en lektion klockan 1 men det blir ju iaf sovmorgon!

Tagga imorgon iaf. Myskvälll:) Det kommer bli fettt asssså(a)


Aja snart måste jag diska iaf annars kommer sandra döda mig!



Kyckling nacos typ:)


Rara töser:)





Och jag saknar denna killen så jag dör<3

Kommentarer
Postat av: sofie den bästa :)

riktigt sexig bild på mig å josse ;)

typ ett plus i kanten för mig för att ja har komenterat så mycket ;P

2010-02-04 @ 22:22:09
Postat av: lääänn

Helt klart !:) Ett stort + till dig gummsi!;)

2010-02-04 @ 22:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0