Onsdag..

Nu sitter jag här.. Hemma efter en kväll i skolan. SUCK! Har varit där och lärt några 8:or från Alfred Dahlin skolan att massera-.- kul.. Aja kollar iaf på andra avenyn nu och chillar!^^

Skolan sög iaf idag, var på förläsning i morse med Ulf Carlsson, föredetta friidrottstränare, det var faktist intressant:)Efter skolan stack jag, sandra, josse sofie och Ellen och käka på chli thai, det var smarrigt må jag säga:)


Orkar inte skriva så mkt idag, känner mig inte på humör ärligt talat-.-

Kommentarer
Postat av: Ellen!

Chli thai!! det blir nästa vecka med för då blir det lov! ;)

2010-02-03 @ 22:32:52
Postat av: Anonym

chili thai med klassen är ju livet (A)

2010-02-07 @ 15:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0