Onsdag + Torsdag..

Sittter i fåtöljen framför tvn nu! det är OS som gälller. Måste bara säga att Anja Persson , fy fan vad underbart att se. nästan så man blir rörd asså;) Såååå himla grym! :D Dock så är det skidskytte som gäller nu. Får hoppas på berhman och ferry nu! HEJA HEJA


Gårdagen var iaf jävligt nice, vaknade upp hos josse efter 4 h sömn till slut. Fick värsta lyxfrukosten som annette stod för, great! Sedan bestämde vi oss för att åka skridskor.. åkte inte så mkt eftersom skridskorna var aningen för stora men det var underhållande att se dom andra testa på "konståkning" ah eller vad man nu ska kalla det:) Efter det stack vi hem till josse och chattade lite men folk från hela världen . Sjukt kul...;)

På kvällen kom mackan till mig:) Mysigt som vanligt ! Sorrry om jag var en bitterfitta men asssså sover man 4h så blir jag sån;) haha.. Sa lite knäpppa saker oxåå.. Vimsig ;) haha  Vaknade typ 12 idag sen.. Ringde min praktik idag oxå och det kändes jävligt sköönt. Nu är jag lugn inför måndag :) Då väntar 2h praktik ! känns la iof såå där. Vill träffa klasssiss (a)

Och Juste.. Kom hem för inte sålänge efter  ett sjukt nice spinningpasss! :)

Ne nu åste jag koncentrera mig på skidskyttet! Pusshej







<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå 2h praktik? ska du bara praktisera i två timmar? du menar två veckor eller????

2010-02-18 @ 23:59:13
Postat av: lääänn

Ohyes!:)

2010-02-19 @ 00:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0