ONSDAG!

Tjatja! tredje dagen på praktiken avklarad. Och jag trivs as bra ! Barnen är underbara asså:) Och idag har ja gått och gift mig oxå desutom. Det händer mkt på en dag. Så tänker dock inte skriva ner allt.

Sitter framför tvn och tänkte kolla på storslalom nu. HEJA ANJA!

Sen var farmor här för ett tag sen . Hon fyller år idag GRATTIS FARMOR (L)



Sen vill jag avsluta detta inlägg med att skriva att sofie och sandra är nog jordens mest patetiska människor som bryter sig in på blogg och skriver masssa skit . Aja jag låter dom hålla på. Dom verkar ju tro att dom är ngt:) he he

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså du är patetiskt!!! vi är så jävla cooolaaa and you know it !

2010-02-24 @ 21:08:25
Postat av: sofie den bästa

patetiska lilla äckelpäckelbajsunge som inte frstår hur snygg han är!!!! å patetiskt de e ju du nån lille bullfittalinnkarlssonpysling :)

2010-02-24 @ 21:44:40
Postat av: lääänn

Nää , nu ska vi inte överdriva sofie. Är trött på alla dina elaka smeknamn på mig:(

2010-02-24 @ 21:54:13
Postat av: gabriella

är jag ett av de undebara barnen?(:

2010-02-25 @ 16:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0