Måndag !

Ligger här framför tvn med datan iknät..kollar på flickan som lekte med elden. vilket är en av dom bästa filmerna jag ngn sin sätt och de andra är i sin tur de andra i trioligin.. Sjukt bra ! Och nomi rapace är hur cool som helst.

Aja är iaf lite sjukis.. Ska inte träna ikväll. Har ont i halsen så det är inte så lönt att träna då..jaja.

Har iaf varit i skolan idag. Var jobbigt att gå uppp, men blev som vanligt väldigt roligt när man väl kom till skolan och träffade sina underbara klasskompisar:) BTW så började vi prata om sommaren i skolan idag jag och sofie.. Fy fan vad jag längtar till värmen.. Har många planer ! ÖA säger jag bara:) haha..

Sen har mamma varit här idag, hon har varit hos mormor och så lite så var dom på morfars grav och tände ett litet ljus. Kände inte att jag ville gå till graven, klarar inte av att se folk bli ledsna..Ushh så hemskt
Hon städade iaf lite när hon kom hit och så var vi och handlade. Så nu är kylskåpet nice igen:D


Nu ska jag chilla vidare... BYEBYE!






Kommentarer
Postat av: sofie den bästa :)

sommaren kommer bli bäst!! tagga de till tusen :D:D

2010-02-03 @ 19:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0