Hoppas på medalj ikväll!

Godkväll..

jag ligger här framför tvn och väntar på att skidskyttet ska börja . Herrarna börjar och sedan damerna, hoppas verkligen på medalj! :)
Förövrigt händer inte mkt. Ligger och lyssnar på gamla schlager klassiker som bl.a Linda Bengtzing och Sandra Dahlberg. LoVE ASSÅ!Klimpfjäll i mitt (L)

Haha. Ne men vill dock nämna sveriges otroliga "laginsats" i dubbeljakten igår.. Kollade inte igår. Men har hört om det och sett på det i efterhand.. Tårarna rann assså. COOLT att det finns sånna osjälviska människor. Mer sånna i världen tack!

Imorgon börjar min prakitk och vet inte riktigt hur det känns. Att vara med barnen lär väll inte vara så svårt eftersom jag själv är som en liten 4åring så lär jag ju passa in i den miljön;)
Ne men det ska bli kul tror jag.. Det återsstår att se. Klart det är lite nervigt första dan liksom.. Ässh det lär väll gå över ..

Ne nu måste jag konsentrera mig på skidskyttet som jag ser har börjat ..


Love and Peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0