Go eftermiddag!

Tjena, hade svomorgon idag. Det var fett gott:) Sen var det match mot kalmargymnasiet där första laget förlorade med2-0 och det andra spelade 2-2..

Sen efter det kom Elin, Nettan sofie hut. Vi käkade lite och sjöng singstar.. :D chill sen hängde jag med hem till nettan där hon bjöd på toast(handmacka, enligt nettan) och oboy, me like:D

men nu till DAGENS NETTSTJÄRT OUTFIT:



Märkes mössa från ngt.. typ 900:-
träningströja från fröjereds if i tidahölm:-
Byxor från tidaholms giff (fotboll)
Gröna grod-mys-sockor
tröjan under fröjereds tröjan är såklart en kiss tröja..ifrån konserten 2008 30/5 i stockholms stadio, kostar 1 milj..
fasst jag längtar tbx.. men snart blir det igen.. Skriver du det jag säger? haha uhhh du är så sexig jag vill ha dig..

Jag skrev allt nettan sa:)

Sug och slick från Linn och nettstjärt

Kommentarer
Postat av: Anonym

HERRREEEGUD, JAG SÄGER BARA HERREGUD...

2010-02-10 @ 22:31:06
Postat av: GABRIELLA

vi motte fröjereden i innebandy cupen(L)



och vi ska möta dem igen



då förväntar ja mej att du kmr occh tittar(:

2010-02-11 @ 16:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0